mimmi vs ariel

kom på att detta ändå har varit en bra dag , har sett min love spanska tre. haha. sen fick jag ett gott skratt åt mimmis hår, som verkligen är ariel hår nu. riktigt likt faktiktiskt tycker synd om henne som fan.

har varit på lärar möte idag också , jag och amanda var riktigt grymma , vi är ju inte dem blyga som håller truten stängd direkt. men det gick bra och vi kom med många bra förslag.

nu är jag med erikababe, kanske ni redan fattade att jag skulle vara i med vi lever tillsammans. skulle ju se filmen idag , (populärmusik från vittula) men nej då funkar den inte på vanliga dvd för jag fattar inte den riktigt. sen funkar den inte i något program på datan heller, den går inte att ladda ner och finns bara i små snuttar på youtube. ska jag behöva läsa den? aldrig jag gör det bara inte. erika säger också att den är urusel. önskar verkligen att jag bara hade kunnat vara sån som bara kunde sätta mig ner och läsa och känna att jag har tid till de. men känns bara som allmänt slöseri av tid på livet. är inte en bokmal,verkligen inte!



hahahahahahaha, förlåt mimmi men det är allt roligt. men synd om dig. hjälper dig gärna att färga bort det sen om inte dem gör de på dig.



pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0