en redhead talar.

GODAGENS SNYGGINGAR!

ikväll har jag äran att blogga hos lilla mändis! Mitt namn är kajsa, men även i våran lilla vänkrets känd som kajjan. Mitt jobb i umgänget består nog mest av att dampa runt och göra så sjuka saker som möjligt.
äppelmändis är finast och sitter här bredvid mig och diggar till musiken. Vi befinner oss efter en vandring på flera mil hemma hos sötaste mia. Deras plan var att ha någon slags pysselkväll men som nu verkar gå ganska mycket åt helvete. Jag är glad ändå eftersom jag bara skulle underhålla med lite smått damp.

Jag ska nu erkänna att det här med bloggvärlden verkligen är en skräck för mig. Jag är verkligen noob på det, bloggarna jag läser är verkligen att rekomendera. Nämligen just den här och mias fantastiska blogg. KOLLA IN FÖR SÖREN!

Ni har gjort ett underbart jobb som har orkat ta er igenom den här texten och jag är ytterst tacksam över att ha fått ett inlägg. Nu ska jag gå och pussa på mina glada chicks!

WEEEEEE ARE THE CHAMPIONS!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0