gårdagen

igår blev det ingen tid för bloggade, men drar igenom lite snabbt vad som hände igår;

åkte tåget hem från kstad med stoffe, vi gick till bibliotkeket (pluggis) och jag letade upp en bok som jag skulle låna , vi satt oss för att plugga och så ska stoffe berätta något roligt zehrodin hade sagt. och så börjar det då med att stoffe garvar järnet. efter jag har sagt till han att vara tyst imed det är ett bibliotek, (sa till han typ 3 ggr) ja då slutade han inte utan drog med mig in de . så vi två satt där och asgarvade hade skrattanfall i cirka 15 minuter och jag fick sån kramp i magen. satt min jackarm i munnen så det inte skulle låta över hela biblan trots vi satt där uppe och mina tårar bara sprutande så roligt vi hade! har inte skrattat så mycket på ett bra tag. haha.

senare drar stoffe jag träffar fridde,mash och maurtor, (vet inte hur det stavas) dem vad geeks och satt och läste ilusterad vetenskap och sen drog jag och fridde först hem till hans mormor och morfar och lämnade lite stuffs, sen bikade vi hem till fridde enda till sjörröd. där åt vi goa matlådor hans snälla mamma bodil hade gjort. sen bjöd fridde mig på mumsig efterrätt.

 sen vid halv åtta skulle fridde,nick och felix träna så då körde nick in oss alla till träningen på grönängsskolan. dem tränar sån psyckad sport, MMA. tittade på boysen ett tag sen cyklade jag hemåt. träffade först mimmi och erika en liten stund sen hem till soffan och tycka synd om mig själv. blev ännu mer sjuk igår efter jag hade varit i skolan , feber,bihållorna,genom förkylld osv..

allt för igår. pusspuss♥


friddeman och jag i växsjö typ i januari eller nåt.


ja du är biff fridolf hahah!


Kommentarer
Postat av: stoffe

hahaha !! fett kul XD

2009-10-22 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0