jag är nog allmänt retarded.

mandis är vaken, och mandis har namnsdag! idag ska jag ut på stan, ska träffa andra namnsdagsbarnet amanda idag för shopping. lär bli besök på iaf weekday,monki,h&m,lindex,Zara.

för tillfället är jag själv i lägenheten, dem ska till das sickhouse på besök eller nåt. sitter och lyssnar på
London calling-The Clash. snackar med Nick på msn. Kollar ut på regnet. Sjunger med. Mjukis byxor och mjukis tröja. fyra grattis sms. rap. funderar på vad jag ska ha på mig. är det kallt eller bara regningt. min bror är söt.

pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack :D ja tror att det finns kvar, i alla fall när jag kollade sist så fanns det & även i grått och nån annan färg :)

2009-10-26 @ 10:58:34
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0