malmö city

hejsan bloggen.

nu sitter jag hos pappa. mycket trevligt på Bianco med johanna & säger bara sjukt snygga skor! lägger in bilder på fredag eller nåt. på tal om fredag, fan vad jag älskar helgen , riktigt skönt.

imorgon måste jag dock upp svin tidigt. ska upp redan 5.43. anledningen till att jag inte går upp kvart i är bara för att dem två minuterna där betyder så mycket. känns som alla dess eviheter mellan 43 och 45 så därför går jag upp 43. haha. så dum jag är egentligen.

på tal om något annat som inte är dumt, jag ska snart få ett syskon , nu är magen stooooor! ska bli så roligt att få känna på att ha ett syskon. första gången, once in a life time.

nu måste jag gå och vara social igen . pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0