mamma,mandis=myser

hejsan.

idag har jag varit helt konstig,jobbig och allmänt gnällig. tackade till och med nej till fest och är nu istället hemma och tittar på tv,myser med mamma &fikar. känns skönt att jag stannade hemma idag för man blir så trött av att gå upp tidigt varje dag och sen är man för trött för att orka göra något än plugga och träna när man kommer hem.

 Så idag har jag lyssnat på Ane Brun, sjukt bra hon är! sen har jag städat och fixat lite på mitt rum, gått runder i stickad kofta och tända ljus. skön och lugn lördag för en gång skull. härligt!

pusspuss♥            (lägger in bilderna snart.)



 idag har jag  varit väldigt fundersam. men på ett bra sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0