mandispandis, do not know what to wear?

tjena tjena.

idga har jag haft två lektioner , en med film och en med ´lite matte där vi fick gå tidigare. sen idag så har vi i klass MP1B& MP1A åkt till mlamö till konsthallen . där har vi målat på LP skivor och typ checkat konstverk. rätt skoj ändå!

blev jätte glad idag när jag fick sms av oskar. så längesen man hörde av honom. måste snart träffas oskar!

sen var jag i stan med bästaste brudarna amanda&maria. härliga chicks de. ferre på fredag och vet inte vad jag ska ha på mig?  nu sitter jag hemma hos pappa och funderar på om jag ska plugga eller om jag ska göra något annat. matte prov imorgon, aritmetik. jag vetifan knappt vad det är?!



pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0