mer helg? javisst!

vet att jag har varit helt sämst på uppdateringen igår och idag. men jag lever iallafall.

efter fotbollen(sämst match) och lite trevligt snack med gamla gänget, så åkte jag,jacob och erika hem med erika pappa, hämtade david på vägen, sen hopppa alla av på statena-city haha. sen kollade jag&jacob på någon film. sen blev vi jätte trötta och somnade. eller låg och snackade ett bra atg först sen somnade vi. vet iaf någon som snarkar om man säger så.

sen kom min snälla mamma och hämtade mig så jag slapp gå i ösregnet. sen har jag suttit och gjort min engelska rewiev, lagat en tröja osv.

hur har er helg varit?


jacob baby.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

din pojkvän ? :D

2009-10-11 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0