vi drar till malmö,vi drar till malmö

nu ska jag gå och lägga mig, har hunnit en hel del plocka undan,tagit hål i erikas öra,lagat mat,vikt tvätt,flyttat in i mitt rum igen osv. lyssnar på:I'm sorry-tommy reeve

imorgon ska jag och johanna åka till malmö på Bianco´s VIP kväll. kommer säkert bli trevligt att kolla på skor, är ju dock tyvär pank nu tills lönen kommer, plus att mamma blir galen på mig nu eftersom jag har ca  38 par skor nu. ojdå.

när jag kommer hem måste jag;

  • plocka undan mer.
  • slänga sopor, byta påsar.
  • byta handdukar överallt.
  • tvätta spegeln.
  • gå ut med hunden.
  • duscha.
  • packa ner kläder.

åka till malmö. stanna i malmö hos pappa och sen åka till skolan tidigt på fredag morgon.



pappa&kusin viktor


pappa, kanske inte allt för nyckter i julfirandet haha.
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0