volleyboll imorgon

nu sitter jag i handduk och ska snart in i duschen, har packat min match väska inför morgondagen turnering och gjort klart matsäcken.

mamma har kommit hem nu också, riktigt skönt att ha henne hemma! precis när vi hade varit och handlat, lagat färdigt maten och skulle precis sätta oss och äta pannkakor ser vi en grön/blå epatraktor utanför. jaha , då fick man bryta i middagen för då kom kim och sebbe på ett litet besök. efter ett tag när dem hade stuckit satt vi oss och åt och nu efter att ha packat ihop allt så sitter jag här precis som jag skrev i början . nej nu ska jag in i duschen.

sebbe frågade mig varför jag sitter inne på en fredag? inte så vanligt jag vet , men jag är dödens trött och man måste inte festa alltid ju? och efter duschen ska jag läsa min efterlängtade CHIC tidning. puss på de!

bybye snyggingar♥


här var jacob babe rätt liten , men som alltid söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0