20 timmar, 31 min

really sory , nu har jag inte varit inne och skrivit någon på bloggen på 20 timmar. sick!

idag har det varit skola för min del, vi har börjat med våra filmer så vår grupp gick till christian den 4s hotell och frågade om vi fick filma i ett rum där till vår movie. och så var dem så snälla så det fick vi! perfa. sen idag har jag bara haft matte , så tråååkigt.

sen efter skolan blev det erika&mimmi & stan. hämtade honey-amandas kläning hos hennes super snälla syrra. checkade lite stickade nya höstkläder på h&m och vero moda. sen gjorde jag ärende på banken, som slutade med en massa saker fixat där. sen lämnade jag in min mobil så nu har jag världens snyggaste låne mobil . not!! (ni får se bild på skönheten sen).

nu måste jag äte upp min tacopaj,guacamole& sallad. sen ska jag läsa min nya engelska bok.
lägger upp lite kul bilder i nästa inlägg. pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0