مع السلامة, farvel, αντίο, tot ziens, さようなら, 안녕히 가세요, do widzenia, la revedere, 再见, hejdå

 godmorgon alla sötisar!

har nyss ätit frulle, duschat, klätt på mig, sminkat mig och lufttorkat mitt hår.
snart går bussen till jägersro och idag blir det säkert ännu längre jobbade.

lyssnar på: one of us
höger arm: klocka,vänskapsarmband,toffs, c4 skolband.
vänster arm: tre guldiga armband två vita.
fötter: strumpor,vita converse
kläder: jeans leggings, grått linne.
andedräckt: kaffe haha.
parfym: vanilj.
nagellack: naturellt.
ögonskugga: sandfärg från make up store, brun guldig från isadora.

hörs när jag kommer hem. pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Okej tack för tipset :)

2009-09-06 @ 18:13:14
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0