fråga olle dokumentären sen godnatt

for the moment tittar jag på fråga olle dokumentären och har bestämt kläder tills imorgon också nu. man kan ju inte gå med mjukisdress i skolan, funkar ju bara inte. men det blir rätt chill klädsel ändå.

men nu måste jag stänga ner datan så jag inte fastnar här. hihi.
frästen tror ni det blev något läsande? nej såklart inte,eller läste en sida typ och fattade att jag aldrig skulle förstå den boken . aldelles för svår för mig, så ska byta till en tunn och lätt bok imorgon. haha.

pusspuss♥


måste bara köpa dem , vet inte om jag klarar mig tills vi ska till usa. för det är ju liksom inte från i sommar som kommer :o får nog be kusinen min att köpa ett par till mig där. billigare i usa.
om jag inte klarar mig, vet ngn vad dem kostar i sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0