home sweet home

hejsan.

nu har man nyss kommit hem från någon turkiskt restaurang med pappa&sanna. och sen krossade jag ju såklart pappa på pingis. ¨krossa¨var kanske lite tillatt ta i men jag vann iallafall med två poäng. hehe.

idag har jag också kommit hem från lägret.  lyckat säger jag bara! förutom att det bara öste ner på förmiddagen/eftermiddagen när vi skulle göra aktiviteter. men annars hade vi väldigt nice i vårt rum. och ja mina söta klasskompisar jag ska lägga in bilderna så fort jag får till gång till det. lovar. ska faktiksit försöka lägga in några redan ikväll.

nej nu måste jag kolla runder på alla andra bloggar, som jag inte har fått göra på två hela dagar :O

pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: emeliegunnarsson

Vilka bloggar läser du? :)

2009-09-04 @ 22:03:21
URL: http://pussattack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0