mör som den möraste köttbiten.

nu har jag äntigen kommit hem från jägersro efter att ha jobbat åtta timmar.
har nyss ätit god thaimat med pappa&sanna. och ska snart ta en liten mumsig karamell. haha

köpte med mig; två askar gräddbullar,en liten ''hink'' med lakrits karameller, aftonbladet , kanelmandel, yoghurt lakrits & king cracker mix.

och till mamma köpte jag; king cracker miz, thai mix, japan mix, nötmix, nötmix med russin& nötmix med tranbär.

är väldigt trött på:
-
att säga du får gärna provsmaka.
- detta är en mandel, med choklad och floursocker.
-detta är en lakrits fyllt med samlmiak täckts med yoghurt.
-detta är samma princip som snömandeln fast det är kanel överdarg istället för floursocker.
-vill du ha en påse?


har alltså jobbat för tropic snacks (naturgodis) om jag inte har nämt de.

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0