quiz

har inget bättre för mig:

1. Äta en tånagel eller Slicka ren toastolen?
lätt slicka rent en toastol, har grym förbi för fötter!

2.Äta hundbajs eller äta koögon?
koncistemsen lika äcklig på båda med väljer koögon.

3. Leva ett helt år utan tv eller utan datorn?
helt klart utan tv. man kan se programen på data. & måste ju blogga ju. haha

4. Leva på pizza eller hamburgare?
Pizza för den kan man välja med skaldjur.

5. Slicka nån i örat eller i näsan?
aso vaddå gräva sig in eller? såfall örat.

6. Endast höra på country eller jazz i all evighet?
helt klart jazz, hatar country mest av allt.

7. Duscha naken med en extremt överviktig eller en som har extrem anorexia?
det brors på hur stor duschen är.

8. Gå i vinterkläder när det är 40 grader varmt eller gå i badkläder när det är 30 grader kallt?
vinterkläder på sommaren lät då.

9. Vara döv eller blind?
den frågan tänker jag på ofta kan inte bestämma mig , tycker båda är hemska. men tror hellre jag vill se vad som händer än att höra. eller jag vet inte , man kan ju få en egen bild om man är döv.

10. En tredje bröstvårta eller ett elfte finger?
tredje nippel, bra för ens ungar sen!

11. Simpsons eller Family Guy?
simpson lätt.

12. Fanta eller Coca cola?
coca cola.

13. Täcke eller kudde?
täcke , för det kan man göra av till båda delarna.

14. Svensk eller Amerikans musik?
brors på humör.

15. Darin eller Ola?
darin med katdeluna haha.


Kommentarer
Postat av: Ness

Jag har ju varit med förr :p

skriv många inlägg få mkt kommentarer o sånt :)

jag vet inte, ett företag frågade mig

2009-09-09 @ 21:17:06
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

2månader typ :)

2009-09-09 @ 21:57:32
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0