sweet baby oh yeah you are so sweet

godkväll.

blev att åka hem till hässleholm rätt tidigt ändå. träffade inte kajsa och linn . missade dem precis innan dem skulle till danmark och jag hade ingen vidare lust att hänga med dit.

skulle träffa min efterlängtade fliss men det sket sig. synd. men träffade fridolf gubben på stan. riktigt längesen . har saknat han grymt mycket nu när jag tänker efter. (han kan vara sjukt jobbig ibland också men idag var han trevlig.)

var ute med victor och erika innan ikväll också. myspys.

nu sitter jag&datan och erika i henne säng. sitter och skriver en jävla svenska novell till imorgon. fast den blir nog rätt bra. den handlar om en tjej och en kille som bor tillsammans med tiden så börjar han misshandla henne. börjar med en och annan knuff, lite senare får hon sitt första slag mot huvudet och sen börjar den grova misshandeln och hon vågar inte ta sig ut ur förhållandet.

 nej nu måste jag skriva klart och sen hoppa in i duschen. pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0