fönstershoppning

godmorgon godmorgon.

har käkat underbart god frukost även idag, och ska snart klä på mig och dra mig neråt mot stan.
ska väl gå där lite sen ska jag hem till hålan igen och hänga lita med wonderfull fliss. pusspuss♥

lite bilder på pappas&sannas data sen i sommras;


tyvär papps du är inte biff.


jag var duktig jobbare i sommras.


sannas bebismage i sommras.


hade en dålig spelkväll.


plockade jordgubbar (ser lite smått fet ut men vafan gör de , jag är ju bara människa)


jag&farmor på papas födelsedag.


hatar fötter , men skulle bara visa att jag och farmor och pappa har typ likadana fossingar.


papps lirade med disco bandet.

 några annan bilder jag hittade:

årliga julfotbollsmtachen med släkten. jag- kom igen nu pappa kämpa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0