photo

hejsan , idag slutade vi skolan redan fem över halv två . skönt!

när jag kom hem fota jag lite, och har slutit ett bra tag nu och redigerat. inte så noga direkt men har fixat några bilder iaf.

bilder sen kräftskivan:



lite av käket. sjukt goda pajer,köttbullar,prinskorvar&rebensspjäll var det också.


min ''ledsna-osklydiga'' minn


så stora pupiller jag har , haha . sån knarkare.


inte länge kvar tills mitt syskon ska ploppa ut. (pappas fru)

min faster lina var lite porrig där ett tag. haha.


kubb spel, blundarN. haha

innan jag drog till älsklings jacob:


slängde bara på mig något lätt.


lite knarkögon. haha.

bilder från idag:

dagens outfit, (hade vita converse till)













hörs senare. pusspuss♥





Kommentarer
Postat av: Elin

vaa?! :O :D ja visste inte dom skulle ha barn. gud vad kul :D:D grattis eller vad man säger:P saknar dig <3

2009-09-03 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0