Ms lady gaga

lady gaga är ju förfan två könad. det visste jag inte? :O (lite sen kanske)





så här säger lady gaga


det är ingenting jag är generad över, bara det är att det är inget jag går runder och säger till alla, säger hon.
ja , jag har både maliga och kvinnliga könsorgan, men jag ser mig själv som en kvinna.
det är bara en liten bit av en penis och det påverkar verkligen inte speciellt mitt liv.
anledningen till att jag inte har pratat om det är för att det inte är någon ''big deal'' för mig.
liksom kom igen. det är inte direkt så att vi alla går runder och pratar om våra vaginor.
jag tror detta är en bra möjlighet att göra folk som också är tvåkönad mer bekväma med sina kroppar.
jag är sexig och jag är het. jag har både vagina och penis. ''big fucking deal''.

pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: mia

haha omg det visste inte jag heller :oxD

2009-09-07 @ 22:17:30
URL: http://mariaalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0