timmie, my biggest and cutest fan

nu hade jag tänkt skriva ett och annat ord om min vän timmie.
timme är lillebror till kevin som jag lärde känna för ungefär ett år sen eller något, det är säkert mindre men det känns som flera år. iallafall så träffade jag timmie igenom kevin .

han är super härlig kille, med roligaste malmö dialekten. han är inte bara mitt största bloggfan, han är också en super härlig vän. han behandlar mig som om jag vore hans syrra and i just love it! frågar mig om jag kan hjälpa han med läxor och sånt. så himla gulligt bara!

kommer faktiskt inte ihåg första gången vi träffades men jag tror det var hemma hos fridolf, då timmie till en början var lite hobbyblatte fast det är han verkligen inte mer. han är väldigt mogen för din ålder och snackar bra svenska. haha. han har rolig humor och är singel så brudar ragga på. kommentera så kan ni få hans nummer, haha.

timmie &jag är bara så tajta som han brukar säga!

längtar tills vi ses nästa gång my biggestfan♥


suddig bild javet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0