hjälp mig att bestämma.

oj vad dålig uppdareing idag. tar igen  det någon annan dag.

idag gick jag upp tidigt sorgligt. hehe. sen idag har det varit skola as usuall. inte bra att ewelina var sjuk idag om vi nu ska förfesta hos henne på fredag innan magazinet. ska bli roligt att för första gången festa med klassen. jag har bara ett problem och det är var jag ska sova ? något förslag?

har tagit lite bilder på vad jag tror jag ska ha på mig idag. tänker dessvärre inte visa hela överdelen för den får ni inte se. måste ju bli någon överraskning.


ska jag ha 13cm svarta skor, inte så lätta att festa i och finns risk för skoskav. men super snygga!

eller ska jag ha mina svarta rätt så rejält slitna pumps (som jag måste lämna in på lagning av slitage) som är bekväma 10 cm höga?

ska jag vara barbent/svarta strumpbyxor?


 13 cm.


10 cm. så gullig rumpa man får i kjolen.

pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: pechesnygging (;

din rumpa är alltid gullig (:

2009-09-09 @ 19:59:11
Postat av: jimmy

Jävligt sexigt

2009-09-09 @ 22:28:51
URL: http://sjov.blogg.se/
Postat av: jimmy

sv: okej

2009-09-09 @ 23:52:54
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0