DEL TVÅ

okej då fortsätter vi med:

DEL TVÅ:


nu började ''norskafyllan'' leken. kaja var först ut.

rätt snurrig ja.

friberg snor vår pinne!

lite vinglig på benen johanna?

men linn då. haha.

daniel-jag klarar det här bara fokusera. (film teamet igång förfullt)

bengan&linn.

såna skills jag hade. haha.

sen började det regna. det var inte kul.

daniel, blev också blöt.

daniel&stoffe!

dem var äkta posers!

daniel då.

spännis stoffe.

sen kom amanda&märta i regnet.

märta var iallafall glad ändå.

kajsa&linn var pepp.

kajsa,linn&johanna.

wow.

douglas.

superman.

vad gör du friberg?

så fula. haha.

okej nu gör alla det åt detta hållet. men nejdå inte du robin :P

ja johanna , vi har iaf en fjortis i klassen. haha.

matteamet vad så bäst.

vafan zehro?

vem är hon arg på? hehe

robin.

daniel med katten på huvudet.

så seriösa liksom.

shena drugy.

zehro gillar säkert denna ;)

några från mp1a kom också och dansade loss till vår feta musik.

shake it , shake it.

hittade inte min skor när vi skulle ut.

sen skulle vi sova, men det var inte lätt när man hade denna bilden i huvudet stoffe haha.

dogge.

daniels håriga ben.

haha. imorse.

så pigga vi var imorse snäckan.

här var vi morgon pigga japp.

dem höll igång hela dagen/natten/morgonen.

haha doggedå.

när vi kom hem tvingade dem in mig i någon spelaffär.
 
pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Du ska döööööööööööööööööö! Men jag trodde det vart zehrobooi som vart fjortisen? :O men visst, tack tack ;P

men klart vi vart pigga, lr?? <3

2009-09-05 @ 19:50:06
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0