happy friends.

så nu håller jag på att göra mina friends happy. lägger upp bilder från lägret som ni kan kopiera här. om det är någon mer specifik bild som ni vet att jag har på kameran kommentera inlägget så får jag skicka eller lägga ut.

DEL ETT!


freaks, jag&malin.


josefin&amanda.


sexigt amanda.


zehrobooi&friberg


robin,märta&emma.


stoffe,zehro,robin&märta.


usual behave.


malin&amanda ''lekte'' störda.


så det ville vi också!


RENT!


passar perfekt till dig zehrobooi! haha


kajsa var speedad hela kvällen.


linn,kajsa& zehro.

daniel med gifflar jupp.

douglas tog en break och försökte se söt ut.

vi satt och dag-mös och lyssnade på daniels sång och gittar spel. sök till idol


zehro tror han är sexig veasst;D

min partyprinsessa!

linn&kajsa.

douglas trollkar.

nöjd stoffe, undra varför?!

johanna.

amanda visade sina fotboll skills.

lägger in DEL TVÅ snart. pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Vadå att dogge försöker se söt ut? han är la alltid söt ;)

DANIEL - next swedish idol!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-05 @ 19:53:08
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0