klassen gillar att partaja and I just love it

bilder sen förfest i bromölla&sen vidare till magazinet; säger bara en sak:
MIN KLASS ÄR FÖR HÄRLIG!


malin,märta&frida.


amanda


amanda again


vet ifan vad jag snackar om , men säger något ''jätte'' intressant.


helt skelögd men hej


malin,jag&a,amanda.( antar att du kanske inte gillar denna amanda, men den är skoj.erkänn? )



malin&jag.


runway begining med amanda&märta


märta tyckte att hon var så rolig så.


sen såklart var jag ju också tvugen att vara med på catwalken.



-äsch tyst på dig märta. en puss istället?


nellie,märta&amanda. nellie är nog en aning kåt på denna!


daniel&jag


malin,märta&daniel för hela slanten


stoffe var rätt dragen jaa.


fast dragna var ju också märta och jag.


jag,rumpmannen,daniel,nellie&ngn.


bengan,nellie&rumpmannen dansar i betong huset.


bengan,märta,daniel och nellie dansar loss.


& chicksen gillar daniel ja!

har dock inte bild på alla. men tack för bilderna nellie. pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0