ice ice ice

felicia gumman kom hit, hon är här & nu ligger hon däckad och så söt i min säng. jag borde också sova och får lite skuldisar när jag vet att jag egentligen borde packa till imorgon, diska, tvätta av sminket och borsta gaddarna. Fast jag vet detta så sitter jag ta mig tusan endå kvar...

Var med fridde,mash och lisa lite på hts idag väntade på sötisflisset. Sen blev det privat guidning för mig i felles klassrum osv hehe. Har lämnat in mitt kort, det är avmagnitiserat och inte fan kunde jag ta ut några pengar heller för hela systemet ligger nere. det var väl fan också då. får mitt nya kort på tisdag :s

Tur man har mamma nära till hands i helgen, det lär behövas ska ju fram och tillbaka genom kstad&vä&hässleholm så.

Träffade mawie lite, sen felicia,junior&viktor och nu ska jag borsta gaddarna och göra sånt man ska innan man ska sova. (bilderna fick det bli imorgon istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0