IDOL DAG

 Felle & jag mötte upp emmie,rebecka,jonna,mimmi,erika&amanda på sationen idag rätt tidigt två tjejer som var bakis, två perstorpare, en mongo och tre sökande.

När vi kom fram drog vi först upp till min pappa för ''pissepaus'' sen vidare ner mot folketspark. :)
mimmi,amanda och jag låg och softade på en filt i parken och låg och mös. sen kom adde&potjac lite med. Grattis Addeman som gick vidare.

köade sjukligt länge sen. Men till slut kom vi in. Tur att det har varit världens bästaste och härligaste väder idag iallafall!! lite bränd i nacken känner ja nu.

Väntade röv länge där inne så jag&dem två andra luffarna gick till trianglen, käkade på Mcdonals & sen lite shopping på hm. Här äntligen köpt min efter längtade hatt.

Var helt sjuk nervös sen när tjejerna skulle sjunga. Vi som inte skulle sjunga var ju mer nervösa än dem. Tyvär gick ingen vidare av dem men bättre lycka nästa år med mer sång övning. Tyckte i varjefall att tjejerna var hur duktiga som helst som ställde upp!!

(bilder kommer imorgon)
sover med felicia i malmö inatt, imorgon kanske det blir något nytt. Har span på underkläder, bustier, bikni, skor & framför alllt MONKI.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0