justloveit

jag har ju varit sämst i världen på att blogga. men pallar inte alltid skriva allt som händer i livet. dem jag vill ska veta vad jag gör dygnet runt pratar jag med om det. bloggen är mer tillför er andra som jag kanske inte alltid snackar med..

är iaf ikväll/natt hos flisset. har saknat henne och mimmiD nu när dem har varit iväg. Vaknade imorse av ett sms av mimmiD där det stog ''jag har tappat en tand'' jag började as garva och ringde direkt. Hon har alltså vaknat med skrapsår i huvudet, smuts på kroppen och en mitt av framtanden avslagen. Då kan man verkligen säga -VAD FAN HÄNDE INATT?

älskar mina galna brudar, har bara en vecka kvar på hårdträningen och hoppas det har gjort lite resultat iallafall. (lite spänd)

nu ska jag & min sötis ut. Tjejen har ju gått och blivit skorsten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0