kroppen är död. tur min vän cosse gjorde mig pigg!

imorse var jag helt död. jag ville bara ligga kvar i sängen och mysa. hade jätte svårt för att somna igår och sov bara ca 5 timmar inatt. Skolan var tröttsam, men kul att laga mat hela dagen. lyckades med allt idag. Lövbiff,biffstek,pommes,aromsmör & varma grönsaker.

Det blir nog inte allt för mycket till kvällsmat är dömätt. Sitter och fixar lite bilder framför datan med Winnerbäck i öronen. är trött i huvudet och kroppen men det är bara att bita ihop om en timme är det spinning med farre (:

fick nyss reda på att Tarzan håret på coss är borta. NU är jag glad! :D

Robert säger: heej

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: hej

Robert säger: hur är det bby?

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: det är bra honey själv med? (ont i huvvet bara, men det är inget att gnälla över)

Robert säger: hehe så bra joda de tär fint, har klippt mig hihi

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: JAAA, är det fint?

Robert säger: hehe kanske '

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: bra

Robert säger: haha

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: då måste jag se det snart då

Robert säger:jaavisst: P  de är som den bilden du skickade till mig, den gamla fast lite längre.

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: okej ja men då är det säkert fint. tyckte du det var sorgligt att klippa av tarzan håret då?

Robert säger: hahah jaa fy faaan, exakt som min visningsbild.

amanda' det löser sig, det gör det alltid. säger: fint då!


nu är det kortare. :D


en ny bild. :)


Kommentarer
Postat av: cosse

oerhört snyggt haha :)

2010-04-20 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0