påsk

igår blev det springa istället för gym och det blev familjegeni med dennis,pontus,erika,mimmi,sebbe,hampus och fridde. Jag och dennis var kanske vi inte dem bästa på sådana svåra frågor, vi fick ett rätt under hela tävlingen ;P

Sen på kvällen cyklade jag och dennis hem till ''ghettot'' och dem andra hem till sig. Blev lite data och tv sen la jag in däcken när mamma och Jessica kom hem.

Idag sprang jag en runda på ca 4 km. Skönt det. Och nu ska jag göra mig vid för att sedan dra på påskmiddag hos farmor sen blir det förfest ikväll. Ska inte dricka något, så ska ha läget under kontroll där och sen dra hem till farmor igen efter. Ni vet man ligger ju i med hårdträningen nu ;)

MIN NYA KLÄNING.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0