vi hörs och ses

hejsan.

lördag idag då ja. eller söndag nu..

Jacobbabe fyller år idag. sjutton bast. bara ett år kvar nu ;)

Började dagen hos fam Jansson. frulle, sen vidare och köpa grejer till felicias klassfest när vi kom ut från kvantum var det som i den reklamen ''har ni fest eller?'' blev rätt så mycket chips,läsk,billys,popcorn osv. (i vilket fall som helst fick inte jag komma, haha) klass fest thats why.

Gick i stan, sjukt lökig! bestämde mig för att köpa ett par brillor som täcker halva huvudet så alla på hemvägen inte skulle bli bländade av min flotthet. hehe.

Gick hem, gjorde mig lunch. fick bli fruktsallad. duscha, smörja in mig, föna/platta/spraja/volyma håret, sminka mig, borsta gaddarna, klä på mig & sen bar det av till kusinen som fyllde 16. Gott käk som alltid.

Fest hos matte sen, mötte upp erika och elin sen drog vi dit. Hade kul tills jag fick magont,halsont & illamående. Damn tror jag håller på att bli sjuk igen :( Ringde och väckte bästaste mamman så hon fick hämta mig. NU är jag hemma, mår skräp och ska snart sova. känns som jag ska kräkas örk.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0