Cha Cha bloggen!

nu sitter kungfu-samme vid rodret, så passa er jääävligt noga! vill hälsa till amandas släkt, uppskattat att ni visar intresse för ert kära barnbarn/barn/kusin/moster etc.

dagen tillbringas med underbara amanda i eu-kongressens bedååårande sal. här utformar vi kommande events, och funderar över ytliga aspekter och variationer. när amanda kommer hem, ska hon först & främst kolla in sin fotovägg, och se om den förtjusande sss finns med. dagens outfit får ni klarar er utan från min sida, och vill ni se den i verkligeheten(på mig, eller brevdiv sängen. ert val!) så kan jag bifoga min adress. lär väll titta in hos amanda så småningom, för som en viss profil en gång sade ;
"den förbjudna frukten är den mest åtrovärda frukten"

höhöh, livet är en dans på rosor, särskilt när man lystrar till namnet SAMIR.

puss på alla underbara bloggläsare!


underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0