duktig tjej!

Idag är jag trött. Eller rättar sagt ikväll. Inte så mycket sömn på senaste.  Igår på morgonen och hela dagen var jag på Ullared med Felicia,Julia och Anette. Trevligt! Hittade lite ljus och skit till rummet iallafall. När vi kom hem på kvällen så började jag och Felicia byta rum hemma till henne och såklart fick Amanda-biffen-P-Berg bära allt det tunga. (ont i ryggen idag,hehe)

Idag gick jag upp tidigt, har fixat en massa idag. Hämtat,lämnat,köpt, osv. Felicia och jag har varit mäster målarna idag. Vi har målat min vägg vid sängen. Felicia däckade dock efter första målningen så fick göra resten själv sen. Men tack för hjälpen gumman ♥

Är riktigt nöjd med rummet nu. Skit bra blev det. Nu ska jag diska,måla naglarna,kolla kläder tills imorgon och färga håret. Skolan börjar ju trots allt igen :D


vi diskuterade hur mycket öl som gick i den? vad tror ni?

dem spelade in ullared serien när vi var där.


hittade ett par as heta skor i affären utanför. köpte inte dem. men kunde inte motstå ett par andra.










Kommentarer
Postat av: liiiiiisa

you go girl, riktigt snyggt!

2010-08-17 @ 23:43:34
Postat av: Anonym

precis lika mycket som alla andra vätskor?

2010-08-19 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0