en liten gris som är utmattad.

Åh jag som trodde jag skulle till skolan idag. Men inte det nej!
Vaknade först vid 03.00 mådde riktigt kasst, sprang in på toa men det klarade sig.
Ca 05.10 fick jag springa snabbt som fan in på toa spydde som en gris och satt där inne ett bra tag.
En halv timme senare blir det springa igen spyr igen. och lika så vid 06.40.

Inte mycket sova inatt/morse men mycket spya. Örk vad äckligt det är.
Har fått i mig två glas blåbärs soppa och skorpa iallafall. vågar inte äta mer, är rädd att det ska komma upp. Och det är väl fan att jag alltid ska bli sjuk och ta upp alla andras sjukor och få ännu värre sjukor av dem blandningarna :o

Nu är det film och saker som är bra för magen. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0