Fast min rumpa är öm överlevde jag massviss med timmar genom olika länder.



det var exakt 11 dygn sedan nu. Jag är i helform och inte en ända skråma. Vid 06.30 imorse körde vi in i Sverige och jag var totalt överlycklig. Man har det verkligen bra i Sverige och borde inte klaga. Jag har verklgien haft det helt underbart men hemma är verkligen bäst.

Har känts bra men också jobbigt att ionte ha haft någon kontakt med omvärlden över huvudtaget. Har saknat alla.
Bilder och kanske något videoklipp kommer komma upp senare i veckan, nu måste man ''börja om på nytt''. Och skönt att jag inte ska jobba fråns lördag.

Nu är det cirkus bara 13 dagar kvar av lovet. (men jag längtar ju till skolan så jag ska vara tyst, hehe)
Men man måste ju planera in vad man vill hinna göra innan friheten tas i från än,


• film med jacob.
• tjejmiddag och skit snack med tjejerna.
• umgås med underbara lisen. +träffa tyringe folket.
• festa med sebastian och oskar och kompany.
• emmies avskedsfest.
• hlm-festivalen någon dag.
• träffa hanna.
• en liten roadtrip med coss.
• & vill också hinna en sväng till favvis amanda i kivik.
• & vill hinna träffa emil, kajsa, bengan, robin & douglas.

Det blir ett tajt schema men man kan ju försöka hinna med så mycket som möjligt iallafall (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0