Festarn är på gång

rättså sleden efter igår men det är bara att ta nya tag!

Var på möte imorse, sen stack jag upp till Manges lägenhet som jag äntligen nu har sett. Snackade skit och drack kaffe. (för er som inte vet. Mange är en vän till Familjen) stack sedan vidare på sjutton-års-present-time köpte en grann ögonskugga till min bästavän. Hoppas hon har nytta av dem!!

Köpte nya converse, och nya prickiga höga shorts som jag ska ha på mig ikväll. Mötte sedan upp erika och elin för en titt på småstjärnorna. Visa är ju bara så otroligt söta och duktiga. Men ibland skär det i öronen.

Lunchade på Infinity med elin&erika också. Och sedan vidare hem till mig. Är här nu har duschat och erika är här. Vi ska bärja fixa oss för ikväll nu. Peche ska till Sofies fest och jag till Emmies. Skillda världar men ändå.

Blir vitlång armad tröja, svarta höga shorts med vita prickar, svarta converse. Svart armband&guldiga öronhänge.


1,5 år gammal bakis bild på felicia, mimmi och erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0