BoYsBoYsBoYs



Då vart det fredag igen. Igår drog jag till jacob och var med han  och tobbe och måste bara säga att dem är lagom feminima. Gillar O.C, OTH, och har miley cyrus ap på iphonen. Lite lagom gay sådär ;)

Vi kollade The last song. (miley cyrus såklart huvudroll) helt okej faktiskit. Sen drog tobbe och jag och jacob började kolla på någon hasch film men jag däckade ju såklart. men vaknade sen och det slutade med att vi la oss halv fyra. Har inte sovit mycket på senaste, usch.

drog till hem till felicia där brudarna sov som stockar. 09.35 var detta så inte så konstigt kanske. Väckte dem med ''wzup gangstaz'' och får tillbaka -HÅLL KÄFTEN BERG! det är mina söta brudar de.

käkade frulle med brudarna och snackade skit. sen begav vi oss till mimmi. Är också nyklippt idag. 2,5 cm borta :o

Har gått lång runda idag, städat, käkat thaimat och nu är jag med baby-coss. Han ska sova här ikväll så blir nog film marathon eller något annat mys.








nya leggingsen. om ni vill se dem hela hur dem ser ur så kolla mq 299kr.

Tog lite bilder lita kvickt så ni får se hur jag ser ut idag! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0