AUTOMATIC LOVER.

drog till malmö igår och käkade med elin och erika. Vi åt på en restaurang som heter Sultan place det är mat från östern. Väldigt speciellt mat och mycket olika rätter och rörer.  Typ turkisk muisk och det var jag,erika och elin + 2 till som var svenska på hela stället. Kändes som vi inte riktigt var i Sverige.

Senare ringde timmie och ville vi skulle komma hem till han så vi kom dit där och var där ett tag och sen drog vi in till malmöfestivalen där vi beslöt oss för att se Teddybears. (började ju gråta när det spelade på siesta)
Erika och Elin skulle med tidiga tåget som dem drog typ direkt och så skulle jag hitta Wesslan och Palle. Inte det lättaste för där var sjukt mycket folk. Efter ca 30-40 minuter kanske vi hittade varandra.

Ett bra sett när man är själv bland massa folk är att man kommer alltid fram och alltid ut. För dem släpper fram än om man bara är själv. Men det äckliga är att killar fula som snygga är äckliga när man är själv. Först tänker man åh vad snälla som släpper fram och hjälper till. Men det är inte så kul när man får några klappar på rumpan och så säger dem ingen fara tjejen ;) usch. äckligt bara.

Glad när jag hittade Palle och Wesslan. Dansade loss med kostymkillen och dem andra asgarvade och skämdes. Sen var det panik på tåget påväg hem, polisavspärrningar, bråk, tjafs, glödd med maskinen osv. Men jag lyckade knycka till mig ett fyra säte på tåget till mig och boysen. Hemma 03.30 och genomförkylld och sjuk idag :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0