kommer bli biff...

det slutade med två träningspass istället! Både spinning och box. Kommer antagligen varit helt utmattad imorgon då!

Måndags var det skridsko i skolan. Jag var riktigt värdelös. Det första jag gör är att trilla framlänges rätt ner i isen. Snacka om Bambi på hal is. får nog be mina ishockey vänner lära mig lite moves. Tränade spinning.
Tisdags servering hela dagen. Hade konferansgäster och det gick faktiskt toppen. Måste bara berätta storyn Lisa fick höra minst 5 ggr den dagen. Susanne min lärare är rädd för spindlar, lika så jag och Nicco. Ja då är det vi tre som ska ute och ner i källaren. Där det finns riktigt fafioso stora spindlar. Nicco har redan gått ut. Jag ska gå ut med stora grytan och ljusstakarna jag har i min famn. Ser en fet spindel ovanför dörren där på karmen, börjar skrika så Susanne börjar skrika så Nicco börjar skratta, jag börjar då gråta. Susanne skriker till mig spring ut bara spring. Så jag springer utan att titta. Rätt in i en betongdörr (detta är alltså ett skyddsrum). Slår i mitt knä hårt som fan så strumpbyxorna spräck och knäet blev blått och börja blöda. AJ AJ AJ.. Misslyckad tjej!



Lisa sov hos mig, vi busade i snön, bakade pepparkakor, giraffer med hattar och kobenta sumobrottare.
Sen begav vi oss till stan, shoppade lite, solade, och begav oss till volleybollträningen. köttade Lisa litta men det förtjänade hon ;)
fille i ishallen
hej jag är en gnaggare i ishallen som gillar mer.
peppisar
det är degen där i mellan som är det goda ;)
här har vi giraffenlisa och sumobrottarenamanda
saknar sommaren,matchen i sommras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0