finalen

fortfarande sjuk, har varit hemma från skolan idag och imorgon är det sista dagen så måste dit.
Är nervös att jag inte har klarat matten, det fick dem ju reda på igår. Måste leta upp henne imorgon!
Imorgon ska jag i vilket fall som helst fika med Kristoffer vilket var en evighet sen, ska bli riktigt gött och skvallra lite igen. Sen ska jag också gå och kolla på ett halsband som nerskickat från Ystad. Hoppas det är det rätta, i sådana fall kommer jag önska mig det i julklapp av farmor. Sen ska jag köpa ett nytt sett underkläder jag har kollat på, marinblått!
Kollar Top model finalen nu. Hoppas faktiskt Raina vinner.
Och fatta hur mycket jag längtar tills den 30e, Victoria secret show :D
en mysbild tagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0