lill-julafton

Igår dåva, blev det lite stan med Emmie och hjälpte mammsen med lite klappar till kusinerna också.
Gick in till min standard butik som alltid när jag är i stan Telenor bra service som fasen där. Min mobil strula men så berättade Mike att jag kunde byta. Har sagt att jag aldrig ska ha iphone men det fick minsann bli en 3GS ändå.
faktiskt nöjd!
Var med Malin,Henny och Melich på kvällen och så dem fick lära mig telefonen. Sen bar det av på körrunda, donken-spökrunda-bilkörning-sjörröd. Alltid kul med tjajorna. Sov hos felicia sen.




Och idag var det lita jubb, sen blev det cykla tillbaka från Stoby i snöstorm-motvind mot staden för att göra ärende. Köpte mig ett äppelgröntskal till nya telefonen. Och efter det lite frallemys med pinglorna Henny&Erika.
Nu är i varjefall alla klappar köpta och ska slå in dem två sista nu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0