shupping

jag vet jag har varit bäst på att blogga. Nya året blir förhoppningsviss bättre. Men vill bara blogga när jag har något vettigt att skriva!
Har hunnit med att vara med en massa vänner och shuppat och myst.
Haft en heldag med Rebecka och Emmie i malmö och shuppat och har shuppat lite idag med Felicia.
oj oj oj vad dålig kvallité det var på bilderna såg jag nu när
jag la in dem på datorn.
Underkläder från hm, bh 129kr trosor 79kr
Bh från hm. fyndade 100kr
Kofta med dragkedja vid halsen från Cassius 199kr
byxdress/shorts från Zara. Fyndade även här 199kr. Söt med dem
hjärtformade knapparna och dem små prickarna.
tunika från Monki, fyndade 175kr. Med volang, knappar och fickor.
rosa volanglinne från H&M köpte några storlekar större så det satt
lite loose och riktigt snyggt! 149kr.
Beige/ljusrosa prickig kavaj från H&M fyndade bigtime 100kr. Tänkte
till alla mina svarta kläder.
nyårsgrejor, svart nytt nagellack 39kr H&M. Fransar 49kr H&M
tjocka strumpbyxor 79kr H&M
24h fondation. 149kr.
läder fodrall till iphonen. 180kr Monki.
lite trötter efter all shupping. så nu ska toker gå och lägga dig. yäh yäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0