helgen v.48

Har haft en hur trevlig helg som helst!

Fredags så hade ni brudamys hos frida. Riktigt härligt i hennes källare med ljus,nötter,kaffe,godis & läsk.
Lördags så vart det först middag hos mormor för hon fyllde år. Tycker ju sådan är SÅ himla kul. örk allt som har med släktträffar och kalas är en pina. Gillar inte ens att fira min egna födelsedag. Vilken tur jag har som fyller 18år på Siesta detta året då! Sedan var det iallafall jobbfest på kvällen på Hässleholmsgården. Verkligen överförväntningarna men må säga att det är tråkigt att inte kunna dricka med dem andra eller kunna följa med ut. Varför måste jag vara sjutton för?! sen mötte jag Felicia, mös hos henne och sov där.
Söndag idag då ja, handlat, slått in julklappar, julpyntat lite (gillar icke det heller), mammsi har gjort lussebullar, jag har lagat taccos, lätt och gott! , ätit och sen kom mitt dilemma...
Har ju köpt ett par nya svarta jeans, likadana som dem förra som jag paja i mitt cykelfall, tyckte väl dessa var lite större än dem andra och tänkte ja då får jag väl sy in dessa med. Kollar hur jag sydde in dem andra, tänkte att jag gör likadant och så. Börjar sy.. allt går bra! Tills dem jävla symaskinsnålen knäcks?! inte så att jag har en extra jäkla symaskinsnål i bakfickan.. det enda jag har är ett par halvt sydda brallor jag nu inte kan använda. Jävligt kul ju!
Någon som har en sån nål eller kanske en symaskin som är bättre än denna stenålders att låna ut till mig otursbarnet.p.berg
Att jag alltid ska ha otur..



victor på jubbfesten


kusinerna. Isabelle,erik och johanna.


Fattar inte Eriks kåtblick till sin kusin. Som han sa igår. Incest incest familjefest.. örk.


Totte, Victor och Erik var rätt på det igår alltså..


Dem nominerade till åretsmedarbetare.


ja.. och vad gör jag nu då?!


jag vet vad ni tycker det ser ut som på ett ställe ja. Men försök att inte tänka så..


lita julapynt.


& lita julaklappar..


ehm ja. Mamma dekorerar ju dessa ljusstackarna efter säsong.. fick bli juleskum denna gången..


min nya lila klänning jag ska bära om exakt en vecka. Sött att fötterna sticker fram med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0