amanda min panda :D

Matilda slänger in ett litet inlägg :)
jag ville bara berätta lite om min vän..
Hon är ju ny i min klass, en liten flicka som e verkligen nyfiken av sig.
Hon har långt brunt hår, bruna ögon kanske.

En vilding måste ja säga! :O

hon och jag brukar cama och ha lite camsex och lite så. Har inte hänt hit en tills men jaa jag tror båda hoppas på att den andra ska ta första steget. Men jag tror nån kommer göra de snart (i)


JAAA, de e AMANDA jag snackar om!!

en liten bild får jag bjuda på oss två. mobba den inte.



eftersom ja bloggar, och amanda terrar mig på msn hela tiden "done?"  "e du klar, ?!"
men ja tar tiden ja behöver! de vet hon!:)



ja hade tänkt skriva denna låten till henne, men jaa. som sagt Jimmy stal den från mig.
men ja gillar och kan hela låten :) och sjunger den för henne natt som dag (A)


Alla barnen har dildos i gummi
utom Amanda
som har gjort en i jakaranda.



Neej, nu får ja sluta innan amanda terrar sönder min msn (a, haha.

kolla gärna min söta blogg.
// Kungen Matilda Svanlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0