fan nu måste jag sova

1. Det första du tvättar i duschen? halsen
2. Gillar du kaffe? Kan inte leva utan det.
3. Hur mår du just NU? Ap ont i halsen, annars bra!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en stöt på? okänt
5. Berätta om din senaste dröm? Att min pappa skällde på mig.


6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Nej verkligen inte.
7. Vad vill du ha just nu? En större garderob
8. Har du räknat till 1000 någon gång?  Nej, anses onödigt.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Först slickar jag sen biter jag.
10. Använder du smileysar? Klart, jag är ingen förälder

11. Har du träffat någon kändis? Bkändisar ja
12. Gillar du keso? Min mamma är nyttighets-freak, har jag något val? 
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?  Falling in love again
14. Hur många länder har du besökt? Inte en aning!
15. Är dina föräldrar stränga?  Kan man inte påstå.


16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?  Jag vill jätte gärna!!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?  Min tröja.
18. Brukar du hyra film? mamma hyr sen tar jag dem ;D
19. Var kommer du vara på Lördag? Hur ska jag veta det nu..

 

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej och tacka ngn för det.
22. Vad åt du till lunch? Kyckling/ris röra.
23. Har du lockigt hår? Nopp.
24. När grät du senast? Så fort jag ser film eller skrattar. (något fel på mina tårkanaler)
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Är man klumpig så är man.


26. Favoritårstid? Sommar/höst.
27. Vem höll du senast i handen? Min lillebror.
28. Sover du med TVn på? Ibland.
29. Tycker du att du är gammal? Usch ja, rynkorna börjar komma.
30. Är du mörkrädd? Ibland.

 

31. Gillar du ditt liv just nu? Klart jag gör!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Har väl hänt.
33. Har du bra syn?  Höksyn.
34. Var är dina föräldrar just nu? Den ena i malmö och den andra slaggar.
35. Vad har du på dig just nu? Strumpor, leggings, trosor, tröja&filt. (det är förfan kallt)


36. Vad var det senaste du köpte? Sammets tröja och samments leggings.
37. Hatar du mer än 3 pers? hata är ett starkt ord, men ogillar ja!

38. Använder du sushipinnar? När jag äter sushi och kinamat japp.
40. Äger du ett vapen? att ha mer än åtta nycklar i sin nyckelknippa räknas som vapen, så då måste jag säga att jag har ett vapen.


41. Gillar du ditt hår? Stundtals.
42. Gillar du dig själv? Såklart jag gör.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma
44. Hur ofta använder du MSN? Nästan varje dag.

 

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0