lördagsmys

nu är det bara några få kvar , och ja man kan ju fatta vilka det är kvar när vi sitter och skämtar om fisar,bajs osv. vi är verkligen mogna. lina,micke,pedde,farmor lalla,lasse,pappa och sanna.

Sämst humor någonsin. jag fattar inte egetligen att man kan skratta åt bajs,& fisar? vad är det roliga egentligen?

någon kanske känner igen sig? att någon eller än själv släpper en fis så börjar man as garva. och att någon drar ett bajs skämt och man knäcker sig så kul det är. man viker ihop sig,blir röd i huvet och får knappt någon luft! någon som känner igen sig kanske, jag hoppas iallafall det så vi inte är helt för onormala!

gillar iallafall min släkt. Jag är egentligen inte alls den dära familje/Släkt människan och är ändå rätt kass på att träffa dem-.- men det är roligt när man väl gör det och det är väl lite därför också det är kul, just för att man inte träffas så ofta. jaja inget mer serious snack, jag är en fjolla och ingen politiksnackare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0