telesnor

slutade tidigt idag, 11! kändes knappt lönt att dra till skolan. efter skolan blev det graffiti med sötismamman. sen kolla klocka, blir till att köpa en grön eller turkos jetset till sommaren. axent hade också en sjukt snygg klocka jag blev lite sugen på!

förlängde abonemanget idag så nu ringer jag gratis till alla med telesnor i 2 månader sen kommer jag betala öppningsavgiten på 79 öre. älskar att man kan snacka i typ 3 timmar för 79 öre ;) smsar gratis till alla. och surfar gratis i 2 månader. känns bra. men var lite sugen på att köpa en blackberry som jag har viljat ha cp länge!

köpte två klämmor i brist på att jag inte hitta det jag ville.

tränade en timme på gymmet och snart är det två timmar volleybollträning också. puss


streching (som jag fortfarande inte vet hur det stavas) är viktigt.


ett smarrigt äpple efter träningen gör mig gott!


sötis klämmorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0