min dröm! LÄSVÄRD

nu kommer jag här igen med mina konstiga drömmar. btw är sjuk så vaknade inte fråns nu.

Jo det började med att det skulle vara björket, jag bodde på ''landet'' med min mamma, jag hade precis gjort vid mig och drog igenom mitt hår. mamma hade klippt av det! jag skrek och var jätte arg. Jag skulle dessutom ha förfest, fixade håret någerlunda och det blev helt okej. sen på förfesten så kom felicia, balcer, lulle, clarre, szulan, jacke, jenny, linn, & ngr andra som jag inte mins.

Det börjar då med att szulan och felle kommenterar hur kort hår jag hade. jag blev jätte ledsen och började stor lipa (sån mes, haha)

Vi började dricka, en vin och lite öl. lika så gjorde szulan. Han var typ huvudpersonen efter mig. Sen åkte vi sån minibuss in dit. så kom vi till björket. Felle försvann någonstans, lulle ocg balcer stod och dansa med några tjejer. där var inte så mycket folk inne när vi var där heller. dem hade ny inredning med tusen färger och lysrör. Clarre hamnar då i bråk så drar vakterna in han till en hörna så hoppar jag och szulan över en bardisk och gör sån james bond rullning fram till clarre (precis som han vore vår kung).

sen märkte jag och szulan att fan vi är inte så fulla eller så, så vi drog ut från björket. träffade massa fulldrägel i kön, bla macke petersson (drömmer alltid om han) , tobbe & mimmi.

så ville iaf jag och szulan ha mer dricka och vi ville ju inte åka tillbaka till ''landet'' där jag bodde. så vi gick iaf igenom stan och vid godishörnan ser vi jenny,linn och frida som står och häller upp något liknande vodka i små vita plast glas. & jag och szulan fick en mugg. Sen gick vi från dem, vi gick ner mot badhuset och där fanns ett skåp så sa szulan kolla här! -jag ska fixa dricka till oss, öl och cider? , blir det bra?

så bröt vi oss in i ett hemligställe som liknade systembolaget fast det var bara FBI agenter som kände till det. Szulans farmor jobbade där så han kunde koden in. vi gick ner för en brant trappa så väntade jag i slutet på trappan. szulan gick ner till hyllorna med dricka han började langa upp till mig. sen kom en FBI agent och så at vi inte jobbade där. så han kallade på förstärkning, det kom en kille till och dem började skjuta efter szulan. dem träffade inte.

till slut fick dem fast oss, och då kom också clarre,felle och balcer fast. (på samma ställe aso.) vi blev tagna och dem drog in oss i ett rum, dem tog av alla våra kläder och sen smörde dem in oss i marinad och tände en bransa i mitten, stängde dörren och gick. där blev min rygg,felles ben, szulans näsa,clarres mage, blacers mage grillade som kycklingar. (ni vet när det blir så där gott och bränt) vi var i det rummet i 38,5 timmar. 

tillslut kom en FBI tjej och hämtade ut oss, så sa hon retfullt -Mm vad gott , det luktar kyckling! sen skrattade hon. Vi var helt utmattade av värmen och blev väldigt glada av att få komma ut i vanlig luft, så vi struntade mest i hennes kommentar. sen fick jag och szulan in på möte med dem, dem frågade ut oss om varför precis som i CSI.

dem andra gick fria, och när vi tillslut alla kom ut så var det en mega fest där ute. en gatofest som en parad över hela stan. det var lysrör och tusen färger precis som inne på bjöket. och vi hyllades som REAL KINGS.

SLUT.

medverkade: jag,szulan,felle,clarre,jacke,linn,jenny,macke,mimmi,tobbe,szulans farmor,FBI agenter, vakter på björket & kyckling.

har dem knäppaste drömmarna, I KNOW! ska nog skaffa en kategori med drömmar. har ni någon rolig dröm någon gång som ni vill delje (som jag kan lägga ut) så skriv till: [email protected]


Kommentarer
Postat av: szulan baby

ahhaha oh herregud . Jag vet att du ALLTID drömmer om mig baby! :D

2010-02-20 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0