då blir det fredags mys

har precis slängt i mig en macka.

skolan idag har varit rätt skoj ändå, känns bra att gå i denna klassen. Känner mig faktiksit lite smart ibland, och jag menar hur ofta hände det innan?! kanske inte allt för ofta iallafall.



ska snart ta tag i mig och packa saker inför helgen som kommer bestå av chill, plugg, spela gitarr, shopa & typ ut och gå. Ja ni det ska bli rätt skönt om jag får säga mitt.

outfiten: bestod idag av svarta jeans, vita converse, vit underlinne, vit ribbad linne lite sådär halv stort, guldkjedja med små svarta hjärtan, en svart grov kjedja med ett svart hjärta, min stora vita/guldiga klocka & svart kavaj till de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0