har längtat efter dig fridde !

min saknade fridolf ringde nyss, pratade i 64 minuter, (hans mamma kommer nog bli glad för den räkningen visst) han berättade om att han har festat typ varje dag och han har massa minesluckor från nyår att han var med i två bråk, att han köpte tre saker och att han mot min förmodan är brun!

 skola imorgon , och nya tag börjar inte fråns tio i köket så det ska bli skönt!




Det var en gång tre blondiner som satt och skröt över sina söner.
Den första sa:
"När min son blir stor ska han hitta ett botemedel mot HIV och få nobelpriset"
Då sa den andra:
"Det var ju inget när min son blir stor ska han hitta botemedel mot Cancer och få nobelpriset"
Då sa den tredje:
"haha, det va ju inget när min son blir stor ska han vara med i VM och spela i finalen och dribbla målvakten och sen missa mål och då skriker hela svenska klacken. - Din jävla sopa vi ska knulla din mamma. Då kommer jag in och säger - Jag är hans mamma, Jag är hans mamma"






HAHA SÖTISARNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0